reklama

Opäť to isté!

Stačí si pozrieť tri web stránky a ste doma. Len sa pýtam, čo robia tí, ktorí to nemajú tak blízko ako Bratislavčania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

A tu sú tie tri stránky pre tých, najmä motoristov, ktorým to bude užitočné a sú v obraze.

oil-price.net - aktuálna cena ropy a jej vývoj

https://www.oeamtc.at/spritapp/AdvancedSearch.do?spritaction=showAdvanced - cena nafty v Rakúsku

http://www.x-rates.com/calculator/ - porovnanie kurzu dolára a eura

Porovnaním týchto stránok zistíte, že cena ropy opäť klesla pod 50 dolárov za barel, že za euro dostanete skoro 1,10 dolára a v Rakúsku stojí nafta na 1333 pumpách menej ako 1,1 eura.

No a ako je to u nás pozrite si trebárs na stránke natankuj.sme.sk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

U nás takých púmp (liter nafty za cenu do 1,1 eura) ako v Rakúsku nie je ani 50.

Stále sa pýtam, prečo to na Slovensku musí byť tak, načo máme kapitalizmus, prečo tu všetci ignorujú trh? 

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu