reklama

Škodcovia a tí iní

"Deklarovali sme ambíciu oddeliť statočných sudcov od tých, ktorí do justície nepatria, a vyčistiť tento stav od rôznych prepojení a vplyvov, ktoré bránia výkonu spravodlivosti v našej krajine" - povedal kandidát na prezidenta Slovenskej republiky Robert Fico v komentári Hospodárskych novín z 10. februára 2014, nazvanom Očistiť justíciu od škodcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Okrem toho, že kandidát na prezidenta hrá svoju hru, žiada sa mi zvestovať ľuďom jediné.

Škodca = ten, kto nepodlieha bozkávaniu, zastrašovaniu, vydieraniu, uplácaniu a robí svoju prácu napriek útlaku, nepriazni, zazeraniu, šikane, ako ešte stále najlepšie vie, súc slobodný.

Neškodcovia určite ostanú a dostanú nielen previerky.

Tešíme sa!

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu