reklama

A Vy ste tomu neverili?

Keď niekto likviduje demokraciu nemusí byť predsedom súdu, ale je? Ale dávajte na neho pozor! Upozorňoval som vás, už pred desiatimi rokmi, že tento človek, môže narušiť systém - demokraciu. Neverili ste mi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Čoraz viac sa objavujú nedemokratické a nespravodlivé prejavy nepatriace k sociálnej demokracii, ale skôr ku 50 tym rokom minulého storočia.

Kto je to Paluda, kto je Lauková, Benešová, Piussi,, Majchrák, čo to je 150 tisíc eur voči GP SR, ospravedlnenie bývalého prezidenta Kováča Lexovi. Kto je Sojka, Gavalec, analfabet, Kuchtová, Ružička, Babjak, Urban, Kliment, Mihal, Hatala, a veď načo menovať, nepripomína Vám to, skôr narodení, doby pred rokom 1989?

Pán predseda vlády demokratickej krajiny, nechceli by ste niečo vysvetliť svojim voličom? Alebo oni Vám dajú svoj hlas, aj keď nás pošliapete?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechce sa mi veriť, že som občanom štátu, ktorý patrí do Európskej únie. Ak áno, tak by som rád oslávil 17. november 1989, ako slobodný občan.

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu