reklama

Opäť tu máme občanov II. kategórie

Zakladám spolok občanov II. kategórie. Kto sa chce pridať, nech sa páči, rád ho zapíšem. (Je mi smutno, že praktiky dávno známe a myslel som si, že aj dávno minulé sa znova objavujú na scéne a ich nositeľmi sú tí, ktorí by mali chrániť zákonnosť a spravodlivosť ako oko v hlave.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Podmienka je, že sa musí preukázať rozhodnutím orgánu štátu, ktoré Vám odníma právo, ktoré inému priznal.

Tak ako mne.

Hlavná volebná komisia vedená JUDr. Janou Serbovou na svojom zasadnutí 4. mája 2012 rozhodla, že mojej námietke proti odňatiu volebného práva JUDr. Petrovi Paludovi vo voľbách členov Súdnej rady SR volených sudcami, ktoré sa budú konať 29. mája 2012, nevyhovuje.

Ani slovko o tom, z akého dôvodu mohol byť Štefan Harabin 22. júna 2009 volený a aj zvolený za predsedu Súdnej rady SR, keď rovnako ako ja, mal v čase voľby prerušený výkon funkcie sudcu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zákon o sudcoch a prísediacich pritom nedovoľuje ani voliť, ani byť volený do Súdnej rady SR sudcovi s prerušeným výkonom funkcie sudcu.

Záver rozhodnutia je, čo jeden môže, druhý nech nečaká.

Som rád, že ma správne zaradili. Ako sa však so svojim zaradením vysporiadajú tí, čo nás reprezentujú vo vysokých funkciách neprávom, a ešte k tomu si osobujú právo šikanovať iných, nie je len ich vecou.

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu