reklama

Prezident musí byť nadstranícky, nestranný a nezávislý!

Túto vzácnu myšlienku vyslovenú dnes pre Tlačovú agentúru Slovenskej republiky premiérom Slovenskej republiky nemožno neakceptovať a nepodporiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Podľa tejto charakteristiky mi však, z relevantných kandidátov, ako budúci prezident našho štátu, vychádza jedine, pán Kiska.[/content>

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu