reklama

Rezignácia, či kapitulácia? Nie!

Poviem Vám pravdu, keď vidím, ako beztrestne si môže Harabin rozprávať čo chce a koľko chce do TA3, pričom moderátor sa mu už ani nesnaží (ako minule) povedať, že to nie je názor televízie, pýtam sa, a čo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Naozaj nastal opäť čas normalizácie, keď každodenné problémy bežných ľudí, ktorí sa stretnú s mocou ostanú neriešené a mocní sa iba prizerajú ako ich národ krváca, tvrdiac, že nič sa nedeje a tak to má byť?

Pýtam sa sám seba, či má ešte zmysel vzdorovať a prieť sa čo i len o kúsok pravdy, o svoj názor, o čistotu svojho svedomia?

Má!

Pre mňa má a bude mať.

Kedysi, v auguste 2009, som pre časopis Týždeň povedal, že nebudem Harabinovi robiť krovie. Vtedy sa zdalo, že čestných, poctivých a nezastrašených bude veľa. Toľko, že už len ich hlas zastaví zlovôľu a neporiadok. Mýlil som sa a nielen ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čudné situácie, ktoré nastali a beztrestne trvajú, vyžadujú čudné riešenia.

Ak regulérne zvoleného kandidáta na generálneho prokurátora odmietne prezident len tak vymenovať.

Ak tu máme predsedu Najvyššieho súdu Slovenskej republiky, ktorý ovplyvňuje verejne konania pred súdom a minister spravodlivosti to nechá bez povšimnutia, hoci ten istý minister inak tvrdo trestá aj maličkosti "neharabinovcov".

Ak nás môže človek, ktorý je dôvodne podozrivý z viacerých trestných činov a ktorého chráni isto niečo iné ako imunita sudcu, poučovať kto môže a kto nemôže byť sudcom Ústavného súdu, len aby vyprovokoval, to, po čom tak vrelo túži - vyrohovanie tých, ktorí mu nezobú z ruky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak nás o zachovaní sudcovskej trestnoprávnej imunity bude poučovať znalec, ktorý trestné oznámenia, a dokonca nie svoje vlastné, používa na vylúčenie nepohodlných sudcov z konania, kde je sám účastníkom.

Ak spravovanie Najvyššieho súdu dospelo tak ďaleko, že rokovanie Pléna Najvyššieho súdu Slovenskej republiky musí iniciovať Sudcovská rada tohto súdu, a to zase najmä pre platy sudcov tohto súdu, hoci odborných problémov na riešenie viacerých kolégií (najmä napríklad exekučné veci) je na najvyššom súde viac než dosť, treba povedať, že sa to dá aj iným spôsobom.

A nahlas, aby to všetci počuli!

Dokonca aj tí, čo sa boja a sú už tak skrivení, že miesto vysluhovania zákona a spravodlivosti vysluhujú exministra spravodlivosti, ktorý sa "omylom" členov Súdnej rady Slovenskej republiky stal predsedom nielen Najvyššieho súdu Slovenskej republiky, ale aj samotnej Rady.

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu