reklama

Kým sa pokonajú

Vy už budete dávno spať a myslieť si, že tak ako iné pohromy, ani táto a teraz sa Vás netýka, a ide len o akési panské huncútstvo... nemýľte sa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Aj ja som si to myslel.

Prihára však.

Všetko nasvedčuje tomu, že teraz pôjde dokonca o viac než v roku 1989, aj keď rozdiely vo vonkajšom svete - teda v tom, čo budeme navonok videť a zažívať, budú výrazne menšie, ako vtedy. Ale, to je len zdanie. Podstata sa bude meniť významnejšie.

Uzlíky sa nám zauzlili. Rozuzlenie typu 1989 nie je možné.

Čo teda príde?

Hašterenie mocných a odpor bezmocných.

Pohyb je život. V žiadnom prípade sa však nemôžeme prizerať, ako sa predseda najvyššieho súdu smeje spravodlivoti do očí. On vie, že to už viem o ňom nielen ja, vie to už veľa ľudí. A dokonca i tých, ktorí ne sú bezmocní, ba i tých nie bezmocných, ale ovplyviteľných, čo by ho radi poslali tam, kam patrí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejde už len o to, že sa nepáči. ide o to, že koná protizákonne, a že to už prechádza do roviny:"Kto z koho?"

Netýka sa to len Kosovského rozhodnutia, vydať nám Sadikiho, Týka sa to nás, a podstaty, v akom štáte chceme žiť.

Ak nemáme na statočnosť a sme len ufrflaní reptoši, tak sa nechajme vymiškovať!

Ak máme vlastnú dôstojnosť, hrdosť a vážime si slobodu, podporíme návrat všetkého, čo nás pridruží nielen k štrajkujúcim učiteľom, ale aj k základným hodnotám Novembra 1989.

Možno Vám ešte aj dnes niečo vraví pravda a láska.

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu