reklama

Veľmi pekne ďakujem za dôveru

Dostal som vysvedčenie, ktoré ma veľmi potešilo. Ľudia, ktorých nepoznám mi vyslovili dôveru. ktorú nedostali ani poslanci miliónovej strany.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Keď som dostal ponuku ísť do parlamentných volieb so Saskou ako 21 v poradí vedel som, že to na zvolenie, pri sedení doma stačiť nebude.

To sa vtedy nevedelo o Sasanke, ktorá niekomu poškodila, ale v Saske asi nikomu nepolepšila.

No keďže moje finančné rezervy boli vyčerpané a Harabin mi už pol roka drží nie malé peniaze, ktoré som už ja mal dávno vrátiť svojim priateľom, a musel som si požičať ďalšie, nebolo z čoho robiť kampaň. Hoci by som sa bol rád stetol i s viacerými ľuďmi, než som mohol a stihol. Navyše som nemal a nemám momentálne žiadny príjem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O to viac ma potešilo, koľkí ľudia, ktorých ani nepoznám, mi prejavili dôveru, Dokonca tak silno, že som predbehol i mnohých poslancov, ktorí mali príležitosť si získavať 18 i viac mesiacov popularitu, už len pobytom v Parlamente.

Som preto uveličený a šťastný, že by mi až 3755 dospelých Slovákov verilo natoľko, že by mi bolo ochotných zveriť veci verejné ako poslancovi Národnej rady Slovenskej republiky.

O to viac ďakujem, že som počtom prednostných hlasov i pred tak známymi poslancami ako páni Glváč, Faič, Madej, či Mamojka.

A dokonca napriek tomu, že ma nevolil ani vlastný ujo.

Ešte raz veľmi pekne ďakujem mojim cteným voličom.

Peter Paluda

Peter Paluda

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Som sudca a napriek tomu, že som sa 28 rokov špecializoval na trestné právo som dnes sudcom správneho kolégia. Zaujíma ma príroda, turistika, hubárčenie, dobrá partia ľudí, čítanie a písanie o čomkoľvek, čo ma ako človeka zaujme.Vždy som však bol odporcom nespravodlivosti a bezdôvodného ubližovania.Aj preto môžete teraz čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  O násSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu